Sunday 8 May 2011

mampu er aku ni ??

bape minit je ag . lebey kurang 45minit dari skunk aq kene off segala FB,YM n bLOG bagai ea...
yela..aq en dak sekolah..kene pulang la ke asrama uw....

senanyer na cite kat cnie..mapukah aku?? kuat kah aku ??
hmmm....
aq sedei ! aq tencen !
mggu ni major kwan2 stam aq akan pg beulang alik ke pjbat...
tok pe ??

hmm,,tok uruskan pepindahan dowg...

mampu er aq tok tahan air mate ni?? mampu er aq tok tahan atie ni dpde jelez?
aq xna blk . tp tok parents aq....huuu

walaupon ati ni sentese nanges...ya allah kuatkan aku ....berilah sdikit kekuatan mu...
aq taw aq tdak mmpu tanpa pertolongan mu.....

dgn bape mgg agie aq akan kehilangan mmbe2 yg amat aq syg..sahabat2 n insan sgt aq syg... FIKRI..
mereka akan smbong pejuangan mereka kembali....
mereka akan mula bz dgn urusan sendri..

saat inilah kami akan jrang cntct..akan teputus er ikatan ukuwah yg ite bina selame ni??
mereka akn berjumpe kawan2 baru,,masih setie er mereka dgn ite disini ?
..mampukah aq tok mghdapi hari mndtg ??

mampukah aku ? kuat kah aku ?
aq sgt2 sedei.
.aq xderk smgt tok pulang........

tetnye2 gak hati ni...mampu ke aq tok mghdapi STAM ni ??
aq taw...bile aq mndudukinye aq telh pgang 1 amanah yg bsar...bkan tehadap sesape,..
tp AGAMA ak sendri..mampu er aq...huhuhu..
hari ni air mate aq ggor lagi....~

No comments:

Post a Comment